• HOME
• OFERTA
• KONTAKT

DUŻE CENTRA HANDLOWE

Na takich obiektach proponujemy Klasyczny System Biletowy – ON – LINE w oparciu o koncentrator (serwer danych). Nośnikiem przekazywania informacji o czasie parkowania jest bilet parkingowy. Pobieranie opłat jest bezobsługowe lub obsługowe w zależności czy system wyposażymy w kasę automatyczną. Opcja przeznaczona na większe parkingi z dużą rotacją biletów „krótkiego pobytu”.

Wjazd na parking – Terminal Wjazdowy (Bileterka) – wyposażony w drukarkę biletów, Czujniki (pętle indukcyjne) rozpoznają pojazd. Po przyciśnięciu na ekranie dotykowym stosownego napisu z ikoną urządzenie wydaje bilet. Szlaban podnosi się dopiero po pobraniu biletu. Szlaban zostanie podniesiony a Klient może wjechać na parking. Po opuszczeniu pętli pod szlabanem  system zamknie szlaban.

Kasa Ręczna / Jednostka Centralna

Umożliwia stały podgląd stanu urządzeń parkingowych. Umożliwia tworzenie raportów, w tym finansowych z systemu parkingowego. 

Posiada funkcje:
  • Poziomów zaufania dla Administratora, Pracownika Parkingu, Kierownika, itp. Każdy z użytkowników posiada odblokowane lub zablokowane funkcje dzięki czemu możemy zwiększać lub zmniejszać kompetencje poszczególnych pracowników w zależności od zaufania.
  • Możliwość podglądu i raportowania wszystkich zdarzeń na parkingu. Dane możemy odczytać w odpowiednim zakresie czasowym jak i co do ich treści (wjazdy awaryjne, otwarcia szlabanów, wjazdy abonamentowe, itp.)
  • Drukowanie faktur
  • Drukowanie biletów awaryjnych, odszukiwanie biletów, abonamentów, nr rejestracyjnych, itp.

Automatyczne Rozliczanie Klienta

(w kasach Automatycznych)
Klient posiadający bilet podchodzi do Kasy Automatycznej i skanuje go wsuwając w odpowiednią przestrzeń. System sprawdza datę, godzinę wjazdu a następnie oblicza kwotę do zapłacenia zgodnie z wcześniej zaprogramowana taryfą opłat. Klient, który zgubił lub zniszczył bilet może wydrukować awaryjny korzystając ze stosownego przycisku może wydrukować bilet awaryjny za odpowiednią kwotę. Podczas rozliczania się za postój można wydrukować potwierdzenie transakcji na którym będzie zaznaczona odpowiednia kwota podatku VAT, NIP i data transakcji. Z biletem wyjazdowym Klient kieruje się do samochodu i ma 10 – 15 minut na wyjazd z parkingu. Po przekroczeniu tego czasu system ponownie naliczy opłatę za rozpoczęcie pierwszej godziny parkowania. 
 
  • Transakcje Gotówkowe – Klient płaci bilonem, lub banknotami i otrzymuje resztę w bilonie. Można ustawić płatności w dwóch walutach. Urządzenie przyjmuje monety 10gr, 20gr, 50gr, 1zł, 2zł, 3zł, 5zł oraz banknoty 10, 20, 50 i 100zł. Wydawanie reszty następuje w 4 rodzajach monet. Dwa rodzaje monet trafiają do ponownego wydawania reszty.
     
  • Transakcje Bezgotówkowe (opcja) – kartą zbliżeniową, chipową, NFC, telefonem komórkowym (opcja). Po zbliżeniu lub wsunięciu karty w oznaczonych miejscach i wpisanie kod pin (transakcje powyżej 50 zł lub karty chipowe). 
     
  • Ręczne Rozliczanie Klientów
    (w portierni na terenie parkingu lub Biurze obsługi Klienta)
    Klient po pobraniu biletu i pobycie na terenie obiektu, chcąc rozliczyć się kieruje się do Biura Obsługi. Pracownik parkingu po zbliżeniu biletu do czytnika uzyskuje informację o czasie pobytu i należności jaką Klient ma uiścić. Po opłaceniu bilet jest przekodowany jako wyjazdowy i ważny jest przez około 10 – 15 min (element do samodzielnej konfiguracji).

Wyjazd z Parkingu – Terminal  Wyjazdowy


Po zbliżeniu opłaconego biletu wyjazdowego system sprawdza poprawność transakcji i podnosi szlaban. Posiadacze kart abona-mentowych zbliżają je do czytników na wyjeździe i opuszczają parking. Po przejechaniu czujnika na wysokości szlabanu system automatycznie go zamknie.
System można rozbudować o opcję wciągania biletów na wyjeździe co pozwala na utrzymanie większej czystości wokół wyjazdów.

Walidowanie Biletów (opcja)


Właściciel lub zarządca parkingu może obniżać cenę biletu lub wydłużać czas darmowego postoju. W tym celu może korzystać z Jednostki centralnej i skanera oraz Walidatora do którego będą miały dostęp tylko wybrane osoby. Dzięki czemu wybrani klienci będą mieli zniżki lub całkowicie darmowy postój.

Rozliczanie Gości


Goście (konferencje, VIP, hotel, basen, itp.) po pobraniu biletu kierują się do Obsługi Parkingu. Ten wybiera jedną z opcji rabatowych, które ma zdefiniowane i obniża cenę biletu lub całkowicie go zeruje. Jeżeli system wyposażony jest w Bileterkę Wewnętrzną to pracownik ma możliwość wydrukowania biletów wyjazdowych o określonej ważności, np. w dniu konferencji.


 
Zdjęcia produktu
Copyrights © 2019 Automatikon Sp. z o.o. All rights reserved. Kopiowanie materiałów bez zgody właściciela zabronione.
Made by: CREONIUM

Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

ZAMKNIJ